top of page

KLACHTENPROCEDURE

We doen er alles aan om jou een fijne ervaring en kwaliteitsvolle service te bieden. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Hoe een klacht indienen?

Heb je een klacht over een product, levering of service?
Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op:

📧 E-mail: info@salonedibellezza.be
📍 Vermeld duidelijk:

  • Je naam en ordernummer

  • Het product of de dienst waarop je klacht betrekking heeft

  • Een beschrijving van de klacht

Wij behandelen je klacht zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Niet tevreden met de oplossing?

Indien je vindt dat je klacht niet correct is behandeld, kan je als consument ook terecht bij een onafhankelijke geschillenregeling:

🔗 Onlinegeschillenbeslechting (ODR) via de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Of via:

📌 Consumentenombudsdienst België
www.consumentenombudsdienst.be

We waarderen jouw feedback en proberen altijd een passende en klantvriendelijke oplossing te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

bottom of page